Veelgestelde Vragen

Bestellingen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Indien de bestelling nog niet verzonden is kan dit nog. Neem hiervoor contact op via ons contactformulier en we kijken meteen of de aanpassing nog mogelijk is.

 

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu? Het is mogelijk dat het e-mailadres niet correct is ingevuld, dat de bestelbevestiging in de spam-folder terecht is gekomen of dat er een tijdelijke storing is waardoor de mail niet bij u is doorgekomen. Neem gerust contact met ons op en we controleren dit meteen voor u.

 

Hoe kan ik intracommunautair bestellen? U wordt verzocht een account aan te maken en vervolgens een geldig BTW-nummer aan ons door te geven. Wij kunnen dit aan uw account koppelen, waarna u in onze webshop intracommunautaire bestellingen kunt plaatsen.

 

Bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Bij elk product staat een levertijd vermeld op de productpagina, net onder de prijs van het product. Indien er meerdere producten besteld worden met verschillende levertijden dan geldt de langste levertijd. De levertijd is altijd een indicatie en kan niet gegarandeerd worden: soms kunnen er vertragingen optreden, bijvoorbeeld bij de pakketdienst.

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten? Voor Nederland en België bedragen de verzendkosten € 6,95 en een gratis verzending voor bestellingen boven € 70,00. Voor Duitsland bedragen de verzendkosten € 8,95.

 

Via welke bezorgdienst wordt er bezorgd? Doorgaans maken we veel gebruik van PostNL, maar ook van andere verzendmaatschappijen zoals DHL, DPD, UPS als we dit nodig trachten. Indien u een voorkeur heeft voor een specifieke pakketdienst, laat het ons dan gerust weten.

 

 

Retourneren

Is het retourneren gratis? Het retourneren is niet gratis, de kosten en de verantwoordelijkheid voor retourzendingen zijn voor de klant. 

 

Wat is het retouradres? Gelieve uw bestelling aan te melden voor retour via ons online retoursysteem.

 

Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling retourneren? Na het ontvangst van uw bestelling heeft u 30 dagen bedenktijd (herroepingsrecht) waarin de bestelling zonder opgaaf van reden geretourneerd kan worden.

 

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling terugbetaald? De bestelling wordt terugbetaald zodra wij de producten ontvangen en gecontroleerd hebben. De  bestelling zal terugbetaald worden op de bankrekening waarmee de betaling initieel was uitgevoerd.