Veelgestelde vragen

Bestellingen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Indien de bestelling nog niet verzonden is kan dit nog. Neem hiervoor contact op via ons contactformulier en we kijken meteen of de aanpassing nog mogelijk is.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu? Het is mogelijk dat het e-mailadres niet correct is ingevuld of dat er een tijdelijke storing is waardoor de mail niet bij u is doorgekomen. Neem gerust contact met ons op en we controleren dit meteen voor u.

 

Bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Bij elk product staat een levertijd vermeld op de productpagina, net onder de prijs van het product. Indien er meerdere producten besteld worden met verschillende levertijden dan geldt de langste levertijd. De levertijd is altijd een indicatie en kan niet gegarandeerd worden: soms kunnen er vertragingen optreden, bijvoorbeeld bij de pakketdienst.

Hoeveel bedragen de verzendkosten? Voor Nederland bedragen de verzendkosten € 4,95 en een gratis verzending voor bestellingen boven € 50,00. Voor België en Duitsland bedragen de verzendkosten € 5,95 en een gratis verzending voor bestellingen boven € 60,00.

Via welke bezorgdienst wordt er bezorgd? Doorgaans maken we veel gebruik van PostNL, maar ook van andere verzendmaatschappijen zoals DHL, DPD, UPS als we dit nodig trachten. Indien u een voorkeur heeft voor een specifieke pakketdienst, laat het ons dan gerust weten.

 

Afhalen

Kan ik ter plaatste bestellen en afrekenen? Dat is helaas niet mogelijk, omdat we geen winkel hebben maar werken vanuit een extern magazijn waar men geen betalingen kan en mag aannemen. De bestelling dient eerst via de website geplaatst en betaald te worden. Daarna ontvangt u een bericht zodra uw bestelling klaar staat bij de afhaalbalie in het magazijn.

Kan ik de bestelling dezelfde dag nog afhalen? Gelieve enkele uren op voorhand de bestelling door te geven of te plaatsen via de website. Dit biedt ons magazijn doorgaans voldoende tijd om de bestelling te verwerken en klaar te zetten.

Gelieve ook rekening te houden met de levertijd van het product die op de productpagina vermeld staat. Als dit een levertijd van meerdere dagen betreft, is het product waarschijnlijk niet voorradig en kan het helaas niet dezelfde dag afgehaald worden. Wij moeten het dan bij de leverancier bijbestellen en informeren u zodra we deze binnen hebben gekregen en u deze kunt afhalen.

 

Retourneren

Is het retourneren gratis? Het retourneren is niet gratis, de kosten en de verantwoordelijkheid voor retourzendingen zijn voor de klant. 

Wat is het retouradres? Gelieve uw bestelling aan te melden voor retour via het contactformulier of als antwoord op de orderbevestiging van uw bestelling. We trachten binnen 1 werkdag uw retour goed te keuren en u te voorzien van een adres waar het naar toegestuurd kan worden.

Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling retourneren? Na het ontvangst van uw bestelling heeft u 14 werkdagen bedenktijd (herroepingsrecht) waarin de bestelling zonder opgaaf van reden geretourneerd kan worden.

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling terugbetaald? De bestelling wordt terugbetaald zodra wij de producten ontvangen en gecontroleerd hebben. De  bestelling zal terugbetaald worden op de bankrekening waarmee de betaling initieel was uitgevoerd.